קצין ביטחון מוסדות החינוך (קב"ט מוס"ח) וממונה חירום רשותי - מכרז חיצוני מס' מכרז 14/23
למועצה מקומית צור הדסה דרוש:
קצין ביטחון מוסדות החינוך (קב"ט מוס"ח) וממונה חירום רשותי - מכרז חיצוני מס' מכרז 14/23
מקום עבודה: מחלקת חירום ובטחון
היקף משרה: 100% משרה
דירוג: מינהלי, מתח דרגות 6-8
כפיפות: מנהל מחלקת בטחון
מונחה מקצועית גם ע"י מנהל תחום ביטחון, בטיחות וחירום מחוזי במשרד החינוך ובמשרד הפנים.
המודעה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תיאור תפקיד:
מ"מ קב"ט הרשות וקב"ט מוס"ח וממונה חירום רשותי כמפורט:
שמירה על המוכנות הביטחונית ועל הבטיחות במצבי שגרה וחירום של מוסדות החינוך. קיום סדרי הביטחון במוסדות החינוך, היערכותם למצבי חירום ולטיפול בנושאי הבטיחות באותם מוסדות.
ניהול, הכנה והפעלת מערך החירום והביטחון הרשותי עם כלל בעלי התפקידים ברשות תוך סיוע ושת"פ עם רשויות נוספות וגופים וארגוני חירום במרחב.
עיקרי התפקיד:
הכנת תוכניות עבודה שנתיות ותוכניות תקציב הביטחון במוסדות החינוך.
ווידוא קיום סדרי הביטחון במוסדות החינוך.
תפעול ניידת האבטחה והסיור והיערכותה לאירועי חירום בשגרה במוסדות החינוך.
פיקוח על קבלתם ועבודתם של מאבטחים במוסד החינוכי.
ניהול ההיערכות למצבי חירום במוסדות חינוך פורמאליים ובלתי פורמאליים.
קיום ביקורות ביטחון ואבטחה במוסדות החינוך.
אבטחת פעילות בלתי שגרתית במוסד החינוכי ומחוצה לו.
ניהול וביצוע הכשרות והשתלמויות לבעלי תפקידים בתחום הביטחון, הבטיחות וההיערכות לחירום של מוסדות החינוך.
השתתפות במערך כוננות יישובית.
אחראי על אישורי טיולים מוסדות ומסגרות חינוכיות פורמאליים ובלתי פורמאליים.
אחראי על אישורי בטיחות במוסדות החינוך.
ניהול יחידת חירום רשותית
הכנת תוכנית עבודה ואיפיון צרכי חירום ברשות
הובלת הערכות הרשות המקומית למצבי חירום
ניהול אירועי חירום ברשות בשגרה ובחירום
ניהול ותחזוק מחסני חירום וציוד לחירום
ניהול ותחזוקת מקלטים ציבוריים
ייצוג הרשות בענייני חירום ותיאום מול הגורמים הרלוונטיים
דרישות התפקיד:
השכלה:
12 שנות לימוד. עדיפות לבעלי תואר ראשון.
ניסיון מקצועי:
קצין בצה"ל/משטרה או בעל ותק בתפקיד ביטחוני רשותי/ממלכתי של 3 שנים לפחות (מעבר לשירות החובה). תינתן עדיפות לקצין בצה"ל/משטרה.
הזוכה במכרז יתבקש לעמוד בדרישות ההסמכה של קורס מנהלי ביטחון וקב"טי מוס"ח של משרד החינוך.
ניסיון ניהולי:
ניסיון פיקודי של שנה לפחות בגוף בטחוני.
עברית ברמה גבוהה.
היכרות עם תוכנות ה-OFFICE .
רישיון נהיגה בתוקף.
היעדר הרשעה פלילית והיעדר רישום על עברות מין.
מאפייני התפקיד:
קבלת החלטות במצבי חירום.
הדרכת בעלי תפקידים בתחומי ביטחון, בטיחות והיערכות לחירום.
נסיעות במסגרת התפקיד.
עבודה עם אוכלוסייה אזרחית במצבי שגרה וחירום.
כישורים ומיומנויות:
יחסי אנוש טובים מאד.
יכולת גבוהה להשתלבות בצוות רב תחומי.
יכולת תכנון וניהול משימות.
יכולת לעבודה עצמאית גם בתנאי חירום ולחץ.
יכולת עבודה בצוות וראייה מערכתית.
יכולת ונכונות לעבודה גם בשעות אחה"צ והערב.
תינתן עדיפות לאנשים עם מוגבלות.
מועמדים העונים לדרישות התפקיד יגישו את מועמדותם בצירוף קורות חיים, תעודות ומסמכים נדרשים בציון שם המשרה
עד תאריך ה- 04/01/24 במייל: [email protected]
בהצלחה
מועצה מקומית צור הדסה