למועצה מקומית צור הדסה דרוש/ה מנהל/ת השירות לתושב
למועצה מקומית צור הדסה דרוש/ה מנהל/ת השירות לתושב
ייעוד:
ניהול ואחריות על תחום השירות לתושב, באמצעות המוקד העירוני ואמצעים נוספים, הנגשת המידע הרשותי הפנים ארגוני והמידע לתושב .
בקרה ומשוב על תהליכי השירות, ככלי ניהולי בידי הרשות.
שימוש בטכנולוגיות חדשות להנגשה וניתוח נתונים לצורך שיפור השירות ,למידה ופרואקטיביות.
עיקרי התפקיד:
- ניהול מדיניות המוקד ככלי ניהולי בידי הרשות.
- ניהול המוקד בשגרה.
- ניהול המוקד בשעת חירום ובאירועי חירום
- שיקוף תמונת מצב רשותית העולה מניתוח המידע המתקבל במוקד, זיהוי וניתוח נתונים ומגמות
- בקרה ומשוב על תהליכי הטיפול בפניות במוקד וביחידות הרשות
- ניהול הידע הפנים ארגוני, מסע תושב ותהליכי העבודה הפנימיים בכדי לייצר את הממשק עבור התושב
- ניהול צוות נציגי השירות , כולל הנחייה והכשרה.
ניהול מדיניות השירות:
- גיבוש תוכנית עבודה ופיקוח על יישומה
- גיבוש נהלי היחידה בתיאום עם הנהלת הרשות
- שותפות בקביעת תקני השירות, אמנת שירות ומדיניות השרות הרשותית
- שידרוג מערכת ההפעלה במוקד בהלימה לטכנולוגיה מתקדמת בתחום
ניהול המוקד בשגרה כולל:
- פיקוח על ניתוב הפניות למקורות המידע המתאימים וליחידות הרלוונטיות ברשות.
- פיקוח על הפניית הטיפול בפניות אודות מפגעים והיבטים תפעוליים על פי קבועי הזמן המוגדרים ברשות.
- פיקוח על הטיפול בפניות שהופנו ליחידות השונות ברשות.
- פיקוח על העברת מידע עדכני לתושבים בתחומי השירותים שמעניקה הרשות.
- פיקוח על תחזוקת מערכות המחשוב והציוד במוקד.
- הכשרה של המוקדניות והרפרנטיות בכל יחידה
- שותפות ביצירת אמנת שירות ותפיסת שירות רשותית
ניהול המוקד בחירום כולל:
- איוש המוקד בהתאם לאופי האירוע וצפי הפניות.
- ניהול מרכז המידע לתושב בהתאם לסוג מצב החירום.
- הקמת חפ"ק (חדר פיקוד) לקליטה וניתוב של מידע המספק תמונת מצב לראש הרשות, למנהלי היחידות ולתושבים.
- השתלבות במערך החירום המקומי.
- ייזום הקשר עם שירותי ההצלה: משטרה, מד"א, כיבוי והצלה, רח"ל, פיקוד העורף והעברת ההנחיות המתקבלות לבעלי העניין ולתושבים.
- תיאום וקישור בין יחידות שונות ברשות.
- השתתפות בתרגילים של מצבי חירום המתקיימים ברשות.
- תדרוך ופיקוח על עבודת נציגי השירות הקבועים והמתגברים.
תנאי סף:
השכלה ודרישות מקצועיות:
יתרון לתואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
מנהל מוקד עירוני יחויב לסיים בהצלחה- קורס להכשרת מנהלי מוקד עירוני ברשויות המקומיות, לא יאוחר משלוש שנים מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור.
ניסיון מקצועי-
נדרש ניסיון רלוונטי בתחום השירות במשך שנתיים לפחות.
יתרון לאורינטציה דיגיטלית ברמה גבוהה ויכולת לניתוח נתונים.
דרישות נוספות:
שפות- עברית ברמה גבוהה, יכולת ביטוי ברמה גבוהה בכתב ובעל פה.
יישומי מחשב- היכרות עם תוכנות הOFFICE
מאפיינים ייחודיים נדרשים בתפקיד:
- יכולת ונכונות לעבוד בשעות בלתי שגרתיות
- יכולת קבלת החלטות במצבי חירום
- שירותיות גבוהה
- יצירתיות בפתרון בעיות
- עבודה מול מגוון גורמים ברשות ומחוצה לה
- כושר ארגון וניהול ברמה גבוהה
- יכולת ניהול צוות עובדים, הנעתם והנחייתם
מינהלה:
היקף משרה: 100% משרה
דירוג: המח"ר /מנהלי בהתאם לטווח של אחראי נושא
כפיפות: מנכ"ל הרשות
המודעה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
עדיפות לאוכלוסיות ייצוג בהתאם לחוק.
להגשת מועמדות עד לתאריך 20.6.2024 לחצו כאן
בהצלחה
מועצה מקומית צור הדסה