למועצה מקומית צור הדסה, לאגף הכספים דרוש/ה רפרנט/ית תקציבים - מכרז מספר 11/24
 

תיאור התפקיד ותחומי אחריות:

  1. ריכוז עבודות מנהל ומשרד של ניהול משרד אגף הכספים.
  2. עבודה מול משרדי הממשלה השונים, הגשות, דיווחים, מעקב ובקרה.
  3. בדיקת התקשרויות, וחשבוניות מול חוזים והזמנות .
  4. טיפול בקולות קוראים, מעקב ומענה אל מול היחידות המקצועיות ברשות.
  5. טיפול ומעקב אחר תבר"ים
  6. טיפול במערך התמיכות (מועדים להגשת בקשות, מעקב תקציבי)
  7. סיוע ושותפות במיצוי משאבים ברשות וסיוע לגורמי המקצוע במיצוי תקציבי לרבות תקציבים הנובעים מהחלטות ממשלה.
  8. ניהול ומעקב אחר מערך הערבויות
  9. ניהול ומעקב אחר מערך הביטוחים
  10. טיפול במערך רכבי הליסינג ורכבי התפעול של הרשות
  11. סיוע בפרויקטים ומשימות שונות באגף הכספים בהתאם לצורך

כישורים נדרשים:

  • תואר אקדמאי חובה, יתרון לתחומי כלכלה /מנהל עסקים
  • היכרות עם העולם המוניציפלי-יתרון משמעותי, נסיון רלוונטי קודם של שנה לפחות אחד מהתחומים:
    בקרה תקציבית, מימון, מיצוי משאבים, מכרזים, התקשרויות, ערבויות ,ביטוחים, תמיכות .
  • שליטה מעולה באקסל, יכולת לניתוח נתונים, אוריינות דיגיטלית גבוהה
  • תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בלחץ עם ריבוי משימות במקביל.

להגשת מועמדות עד לתאריך 25.6.2024 לחצו כאן 

בהצלחה,
מועצה מקומית צור הדסה