ללשכת ראש המועצה ולשכת המנכ"ל דרוש/ה מזכיר/ה - מכרז מס' 34/24

תיאור עיקרי התפקיד:

 

  • אחריות לניהול כלל עבודות המשרד של הלשכה לפי הנחיות ראש הרשות ומנכ"ל הרשות.
  • טיפול בכל ההיבטים האדמיניסטרטיביים של הלשכה כולל ניהול המשרד, מענה טלפוני, דוא"ל, ניהול יומן , עבודות מזכירות.
  • מענה לפניות עובדי הרשות ושל גורמים חיצוניים ותושבים.
  • תיעוד, ניהול מסמכים, פרוטוקולים של פגישות, סריקות.
  • איסוף והכנת חומרים לישיבות בהן משתתפים ראש הרשות/מנכ"ל הרשות.
  • סיוע בתיאום וארגון ביקורים ומשלחות ימים מיוחדים וכדו בהתאם לצורך.
  • סיוע בכל מטלות השוטפות בהתאם לצורך.

 

דרישות התפקיד:

 

  • 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה, תואר ראשון יתרון.
  • ניסיון רלוונטי קודם -יתרון משמעותי.
  • שליטה ביישומי ה- office ואוריינות דיגיטלית גבוהה.
  • ארגון מידע סדר ומעקב.
  • נכונות זמינות וכוננות גם מעבר לשעות עבודה בהתאם לצורך.
  • שירותיות ויחסי אנוש מעולים.


פרטים נוספים:
משרה מלאה, 40 שעות שבועיות, נכונות לשעות נוספות בהתאם לצורך.
דירוג מנהלי/מחר בהתאם לכללים.
כפיפות: ראש הרשות ומנכ"ל הרשות.


*מועמד עם מוגבלות זכאי להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה. מתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, אם הוא בעל כישורים דומים לכישורי שאר המועמדים.
 

להגשת מועמדות עד לתאריך 28.11.2024 לחצו כאן

בהצלחה,
מועצה מקומית צור הדסה