למועצה מקומית צור הדסה דרוש מנהל יחידת חירום וביטחון (קב"ט הרשות) - מס' מכרז 63/25
למועצה מקומית צור הדסה דרוש מנהל יחידת חירום וביטחון (קב"ט הרשות) - מס' מכרז 63/25
תיאורי התפקיד:
ניהול, הכנה והפעלה של מערך הביטחון והחירום הרשותי עם כלל בעלי התפקידים, ובסיוע הדדי עם רשויות שכנות ומשרדי ממשלה רלבנטיים ברגיעה ובחירום, תוך שיתוף פעולה עם הרשויות השונות וכלל הכוחות הפועלים במרחב הרשותי.
עיקרי התפקיד:
1. ניהול יחידת חירום וביטחון ברשות.
2. הכנת תוכנית עבודה ואפיון צרכי היחידה.
3. הובלת היערכות הרשות המקומית למצבי חירום
4. ניהול אירועי בטחון ברשות בשיגרה ובחירום
5. ניהול מערך האבטחה והביטחון ברשות בעת שיגרה וחירום
6. הכנת מוסדות הרשות לחירום.
7. ניהול ותחזוקת מחסני חירום וציוד לחירום.
8. ניהול תחום חירום וביטחון במוסדות החינוך
9. גיבוש תקציב מחלקת החירום והביטחון והפעלתו לאורך השנה בהתאם להוראות המחייבות.
10. ייצוג המועצה בענייני חירום וביטחון ותיאום הפעולות מול הגורמים הרלוונטיים.
השכלה ודרישות מקצועיות
בעל תואר אקדמאי שנרכש במוסד המוכר ע"י המל"ג, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל , או הנדסאי או טכנאי מוסמך, או תעודת סמיכות לרבנות , או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל , בהתאם לכללים.
או בעל תעודת 12 שנות לימוד או תעודת בגרות.
קורסים והכשרות מקצועיות
בוגר קורס קציני צה"ל או בוגר קורס קציני משטרה או קורס קצינים בגוף חירום וביטחון אחר,
או מועמד שאינו בוגר קורס קצינים -ניסיון פיקודי או ניהולי של צוות עובדים בכפיפות ישירה של 5 שנים לפחות.
* בנוסף מנהל יחידת החירום והביטחון יחויב לסיים בהצלחה קורס קב"טים של משרד הפנים לא יאוחר משלוש שנים מתחילת מינויו, עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור ככל שהוא מועסק במסגרת חוזה אישי.
דרישות ניסיון מקצועי וניהולי
לבעלי תואר אקדמי או השכלה תורנית מקבילה כמפורט לעיל - 5 שנות ניסיון בתפקידים ניהוליים או מקצועיים בתחום החירום והביטחון.
הנדסאי רשום- 6 שנות ניסיון כמפורט לעיל.
טכנאי מוסמך- 7 שנות ניסיון כמפורט לעיל.
לבעלי תעודת 12 שנות לימוד -8 שנות ניסיון כמפורט לעיל .
דרישות נוספות ומאפייני עשייה ייחודיים בתפקיד:
רישיון נהיגה בתוקף חובה
שליטה בשפה העברית ברמה גבוהה שפות נוספות בהתאם לצורך
שליטה ביישומי מחשב
יכולת פיקוד ניהול שליטה והדרכה
יכולת התמודדות עם לחץ
סמכותיות
יכולת ארגון תכנון וביצוע תיאום ופיקוח, סדר וארגון.
יכולת לבצע עבודה מאומצת במצבי חירום מקומיים ולאומיים
יכולת לבצע נסיעות במסגרת התפקיד, עבודה בשעות לא שגרתיות, זמינות גבוהה
אמינות ויושרה
יכולת עבודה בצוות עם גורמי פנים וחוץ
עבודה עם נציגי החירום מגופים שונים ברשות ומחוצה לה.
יכולת מתן שירות בשיגרה ובחירום
מינהלה:
כפיפות: למנכ"ל הרשות
מונחה מקצועית ע"י מנהל החירום במשרד הפנים, רח"ל, פקע"ר.
אופן העסקה :בחוזה אישי, בהתאם לאישור וכללי משרד הפנים.
הליכי המיון: המועצה תקיים לתפקיד זה מבחני מיון ממוחשבים.
* מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.
* תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
המודעה פונה לנשים וגברים כאחד.
להגשת מועמדות עד לתאריך 18.9.2025 לחצו כאן
בהצלחה
מועצה מקומית צור הדסה